Wednesday, March 19, 2014

x sanggup aq nak panggil En Kamry tu abang..wooo

X sanggup weyh x sanggup..Itulah yang menggambakan diri aq sknk.sangat x sanggup woo :(
Serius,aq sangat2 x sanggup..nk panggil En Kamry tu abang??haha..adoi...ade-adela Kak Mas ni..
Kak Mas,saya ni mmg cm ni..saya menghormati org dgn cara saya sndiri..dengan cara macam ni saya jadi diri saya sndiri.Saye mmg menghormati pihal luar dengan cara mcm ni.

Seingat aq,waktu first tyme aq jmpe nan En Kamry tu kat Maybank Subang Skypark yg kat terminal tu.
First time aq masuk bank berurusan dgn pihak bank..Guess what,teruk aq kne bahan sbb aq pelat huruf R..AHHAHA >.<

Hishh..En Kamry ni ske betul nak membahan..terutamanya aq..eihh..ape adew kat aq ni??rupe pun xde..gemuk..x cntik...eihh :O

Sknk ni aq pun x tawla..angin xde ribut xde..tibe2 lak jd cm ni haa :(
adoii pasni mesti klaw Kak Mas ade apa2 urusan dgn pihak bank dye akan anta aq utk pergi kat Maybank tu n last2 aq kne gak berurusan dgn En Kamry tu...adoii parah,parah..parah...

April,ku akan nanti kn dirimu dengan penuh kesabaran..aq da x saba da nak abs Latihan Industri ni..seyes da x saba..Dulu kes dengan Farid,sknk dgn manager Maybank Skypark lak..adehh..x sanggup aq ade gosip mcm tu..Skandal dgn pegawai bank Maybank???erkk >.<

sekian coretanku buat hari ni..semoge ketemu di lain hari..Assalamualaikum.
#BakalBusinessWomanSatuHariNanti  #Insyaallah  ^_^

0 comments:

Post a Comment